Ghirlandei 4

     

luni, iunie 13, 2005

Luni dimineata, 10:27.
Am patit ca prefectul maghiar din povestea lui Cezar.

O fi vreo greva de care eu nu am aflat! Bine ca macar am putut intra in birou, in Luxemburg as fi stat precum catelul la usa pana venea cineva.
Si cei din casa mea nu dadeau nici un semn ca s-ar trezi nici chiar pe la 9:30 cand am plecat eu.

Ce ne-or fi facut comunistii aia de incepeam sa lucram la 7 punct? Si eram penalizati daca ajungeam la 7 si 5? Cate ore mi-a mai taiat mie seful meu de la Centrul de Calcul pentru ca dupa ce caram amandoi plozii pe bicicleta in sus pe Dealul Cetatii prin ceata proverbiala din Alba, erau prea adormiti ca sa-si puna singuri papucii de camin, si trebuia sa-i mai si incalt si sa-i fac sa stea in picioare! Inapoi faceam exact 4 minute, dar ce folos?!

Cred ca suntem un pic modificati genetic ;-) Dar gasesc eu ac pana la urma de cojocul constiintei asteia care zbiara si nu-mi da pace!