Ghirlandei 4

     

vineri, ianuarie 07, 2005

LA MULTI SI FERICITI ANI!

si sa ne traiti bine, cu sanatate si belsug!

Mentiuni speciale - azi e Sf. Ion - La multi ani! pentru Lucky Moroc, Iani Mirciov si Savucu !

Lucky - a fost si ziua lui acum doua zile- pe 5 ian- hai sa-l tragem o tzara de urechi, poate ne mai zice si el doua vorbe! La multi ani si sanatate, dragul nostru!

Si maine... ce credeti voi ca sarbatorim noi maine? Ziua lui Cezar! La multi ani, baietas, cati anisori ziceai ca implinesti? Stai, nu spune ca ma apuca ameteala! Eu tot ma mai simt de 19!

Raportez ca anul asta am vorbit cu Moni, Mioara si Clara si toate trei sunt bine mersi, nu le-a prins nici un tsunami, ca au stat cuminti acasa.

Eu am vrut sa zbor in Englitera peste doua saptamani, momita de preturile de la Ryan-Air -0,99 eur dus si tot atata intors (plus taxe, ceea ce te duce cam la 40 de EUR), am si achizitionat biletul, ca sa aflu ca Ambasada UK in Luxemburg nu mai da vize si ca tre sa-mi mut fizicul pana la Paris daca imi arde de plimbare. Asa ca am renuntat - probabil ca si la Londra e tot asa cenusiu ca si in Luxemburg, mai bine imi alegeam alta destinatie!

Salut! Sunt