Ghirlandei 4

     

marți, octombrie 05, 2004

Acuma, fratilor, faceti bine si nu ma enervati! Sigur ca era din Morometii, scena asta era si in manual, asta stiu sigur, undeva in dreapta jos incepea. M-a pus pe mine sa o citesc cu voce tare in clasa, si ati fost si voi acolo. Acum nu-mi aduc bine aminte daca era una si aceeasi cu cea de la camp, in care toti se frig cu mancarea, dar nici unul nu zice nimic si paseaza lingura si-l lasa si pe urmatorul sa se friga. C-asa-i la noi, sa moara si capra vecinului! Ce daca ti-i frate, sora sau copil? Sa se friga acolo, sa vada cum e!Asa o scena sadica sigur ca-i placea lui Bacsis!

Si apropo de sadism, acum catva timp au aparut pe Yahoo Messenger asa numitele Audibles, care sunt niste secvente sonore preformulate puse in gura unor personaje prefixate, si care pot fi folosite dupa plac. Ei bine, aveam o preferinta pentru niste animalute care pareau mai dragalase decat restul lumii (desi unele scoteau sunete nu prea politicoase!), pana cand cineva mi-a aratat despre ce e vorba, la HappyTreeFriends. Pe cele cu inima sensibila nu va sfatuiesc, poate sa-i placa lui Cezar;-)

In alta ordine de idei, explicati-mi si mie cu cine mai votam- ca eu mi-am pus 28 noiembrie in agenda sa ma duc la Bruxelles si sa votez, ca un cetatean cumsecade, dar in conditiile astea trebuie sa ma imbat bine inainte, ca sa pot juca cetateanul turmentat... Si nu stiu daca face!