Ghirlandei 4

     

luni, august 30, 2004

Sunt Silvi.
Va salut pe toti si va urez numai bine.
In august, accesul in cladirea facultatii noastre nu a fost posibil, si datorita unui afis care exprima ca activitatea scolara se reia in 30 august dar si datorita lacatului de la usa. Nu ca n-ar mai fi lucrat nimeni, pentru ca s-au facut inventare si alte activitati, ci pentru ca au vrut sa aiba liniste.
Noi, adica familia, am fost trei saptamani la casa de vacanta unde ne-am simtit foarte bine si ne-am relaxat 100%.Ce am facut acolo? Am varuit(zugravit) casa pe dinauntru si pe dinafara(asa ca la tara unde fiecare munceste la casa lui), am facut reparatiile necesare si ne-am plimbat prin imprejurimi(dar cu trasee mai mici ca in tinerete - sa fie acesta un semnal de alarma? - categoric nu ,pentru ca la anul sigur vom recupera).
In schimb voi ati "comunicat" (daca vreti atasati si stiintific) mai mult decat pana acum spre bucuria celor care citesc si nu scriu.
Fiecare are libertatea sa scie(sau sa "barfeasca") ce crede si ce vrea despre altii, dar asta nu ne impiedica sa fim cu totii prezenti pe blog, fiindca am fost colegi, unii mai interesanti, altii mai frumosi, mai spirituali, mai tineri,mai tacuti, mai guralivi...
Important este (pentru mine)ca ma simt si eu parte a acestui grup, ca imi place sa va citesc vestile.
Important este ca in fiecare sa descoprim ce este mai frumos, sa vedem partea plina a paharului, care exista la fiecare.
In concluzie, cei care CITITI SI NU SCRIETI veniti sa depanam frumosul.
Va asteptam. PA!