Ghirlandei 4

     

miercuri, august 18, 2004

Eu, dragilor, am obosit sa tot vorovesc singura, si de aceea am tacut din gura!
Voi la munte si la mare, eu pe ogorul stiintei! Nu-i vorba, ca am avut parte si de oarece distractie- am avut-o pe Ioana in vizita doua saptamani. Nici un moment de plictiseala, am alergat amandoua in toate directiile. Cand si-a facut bilantul, la plecare, fusese in patru tari (Luxemburg, Germania, Belgia si Franta). Asta pentru ca Luxemburgul e tare mic saracul, daca te opintesti tare, sari pana in capatul celalalt!
Duminica am fost la Ocean in Belgia, la Blankenberge. N-as putea spune ca am fost foarte incantata. Ei bine, Biarritz-ul e ceva(am fost acum 5 ani cu un proiect Leonardo pana acolo), dar tot n-as da Costinesti-ul nostru pe el. Dar Blankenberge...s-avem pardon!
As fi vrut sa ajungem si pana la Brugges, dar Ioana era prea incantata de valuri. M-oi duce eu mai spre toamna, ca sunt doar trei ceasuri bune pana acolo.
Cand am trecut prin Bruxelles in goana trenului, am vazut niste maghernite de m-am frecat la ochi. Trimit zilele astea si niste poze. Incredibil! La doi pasi de zgarie nori si institutiile europene, exista culcusuri pe terase mizerabile, innegrite de fum de tren! Ce vreti, asa sunt eu carcotasa!

Draga Joji, multam fain ca ne-ai amintit, ca eu cu savarina asta a mea am si uitat ce zi e astazi! Daca am expediat-o pe Ioana, am plonjat in lucru cu totul! Chiar am vrut sa comentez dupa intalnirea de la Timisoara, intotdeauna ai fost tu un gentleman desavarsit, dar de data asta chiar ne-ai dat gata! Si acum cu ziua Mioarei, ai mai adunat 100 de puncte!
Si mai cred ca ai pe undeva un elixir ascuns, ca pe masura ce noi imbatranim, tu arati tot mai bine!

Si acum, la cestiune:

Draga Utzica, sa ne traiesti La Multi si Fericiti Ani!
Astazi, ca e ziua ta si ca omul_negru_care_sterge_mesaje_si_ne face_patetice n-a mai aparut, am sa postez mesajul de acum cateva luni in care te "barfeam". Si cateva poze cu tine! Numai sa ajung acasa!
Te pup mult de tot si ciocneste un pahar si cu noi (in gand!)

(Acum e un pic ocupata, sotul ei a invitat-o in oras sa manance Sushi, si pe urma trebuie "sa-l impacheteze" pe "copilasul" Boris care pleaca in Rhodos cu un Last Minute Trip!)
Dar asta nu inseamna ca nu o puteti felicita si voi!
Cu mult drag,
Gabi

Moni ne roaga sa-i scriem ce s-a mai intamplat cu noi in ultimii ani. Ce ar fi sa va faceti fiecare timp sa scrieti cateva randuri?!