Ghirlandei 4

     

vineri, august 20, 2004

Cezare, te inseli. Utzica citeste blogul, dar o face din magazin, cand se raresc clientii, cu nitica teama sa n-o prinda cineva. Si de scris: ei bine, cred ca se tot pregateste sa faca o declaratie, care sa fie sclipitor de inteligenta, hazlie si cuceritoare. Probabil ca nu-i iese, asa e ea, niciodata multumita de cum iese in poze, niciodata multumita de ce-a scris - vrea sa se pastreze in sfera potentialitatii! Sa credem noi, adica, ca ar fi putut sa... Sa speram ca isi ia odata si odata inima in dinti! Daca nu s-ar mentine mereu pe marginea acestei prapastii intre ce este si ce ar putea fi, v-am spus, ar putea face lucruri mari!

In legatura cu homosexualii: cand mai incerci sa fii glumet-ironic, pune si tu niste ghilimele, niste italice, ceva, Cezare. Fiindca altfel "cîţiva astfel de criminali care se ascund" suna ca naiba!
Ca si referirea la blogul meu "patetic, in care-mi vars frustrarile si dezamagirile"!

Eu una n-am nimic impotriva lor. Daca in SUA legea ii lasa sa se casatoreasca, e treaba lor si sistemul de asigurari trebuie sa fie actualizat pentru a face fata la aceste schimbari.
Am avut in anturajul meu persoane homosexuale si pot fi la fel de draguti si sociabili ca si persoanele hetero. Portarul de la Casa de Cultura unde isi avea sediul AISTEDA , un var din familia sotului, colegi de la Institut din Germania... Ei si? Sunt multe "deviatii" si in familii heterosexuale, asa ca nu vad de cea am sari cu piatra.
Ce crima e asta? La fel si religia - ce daca unii se convertesc la Baha'i? e treaba lor! Si cetatenia- ce daca unii se hotarasc sa traiasca in alta tara?

Cea mai buna definitie a libertatii mi s-a parut: libertatea ta se intinde atat cat nu incalca libertatea celorlalti.

Uf, ce ma tineti voi de la treaba! Va pup,