Ghirlandei 4

     

miercuri, iulie 07, 2004

Salut! Sunt Gabi, de pe aeroportul din Frankfurt. Incerc sa omor si eu timpul cum pot: mai e o ora pana la avionul meu spre Spania. Si wireless-ul merge ca porcu'!Voiam doar sa va dau raportul despre ce e nou: eu am iesit intreaga din seria de conferinte de la Graz si Viena- in afara de faptul ca am capul mare de idei si planuri!
Mioara - cu care ne-am vazut aseara un ceas si ne-am uitat la pozele de duminica trecuta pe laptop, spre disperarea chelneritei care voia sa puna mancarea pe masa!- e bine, sanatoasa. Era sa faca o "crima de omor" cand a vazut ce a facut faianterul in baia ei cea noua, dar cand l-a vazut pe bietul om ce "remuscaturi de constiinta" avea, i s-a inmuiat inima si a renuntat!
Clara- cu care tocmai am vorbit la telefon- se plange si ea de lucru mult si de stress!
Numai eu ma plimb in lung si in lat - dar lasa ca vine ea saptamana viitoare si trebuie sa merg si eu inapoi la servici si sa "produc"! Cu mult drag, si mai ziceti si voi ceva, ce sfantu'!