Ghirlandei 4

     

luni, iulie 19, 2004

Salut! Sunt Gabi, care trebuie sa plateasca acum si aici pentru fiecare clipa fericita!
Dupa ce m-am rasfatat prin conferinte si intalniri de proiect prin tot felul de locuri frumoase, m-am intors la baza, in Luxemburg. Curentul si gazul taiate. Ecuson de acces inca lipsa. Banii promisi de asigurari nu mai vin. Francezii nu mi-au restituit inca banii cheltuiti pentru a preda la Paris (hotel+tren). Ei zic ca sunt pe drum. De 2 saptamani. Cat despre leafa, nu ma pot plati, ca au uitat sa-mi spuna ca era nevoie sa-mi obtin un permis de travail in Franta. 
Datorii cat incape si un apartament scump ca naiba in mijlocul caruia troneaza un pat intitulat "de piscina" si bicicleta pe post de cuier! Ce ziceti? Mai bine ramaneam la Youth Hostel!
Sau mai bine ramaneam acasa?!
 
Saptamana trecuta am fost cam paradito-mardita, dar azi dimineata am hotarat ca nu merita. Fac tot ce pot si mai departe, Dumnezeu cu mila!
 
Si acum o intrebare: care credeti ca aveti pe-acasa copii indigo? Pentru explicatii, consultati bibliografia!