Ghirlandei 4

     

joi, iulie 22, 2004

Popor, nu mai e chiar nimeni pe aici? Vorbesc singura?!
Sa recapitulam:

Cezar isi pune gresie in baie, daca n-o fi si el pe la admiteri.
Monica s-a intors din concediu.
Dana da admitere la facultate (prin reprezentanti- adica Doru)
Gabi idem (Andrei a facut multumitor azi-9,60, dar ghinionul e ca la fel au facut si ceilalti 1000 de candidati)
Steini e tot suparat ca el de ce n-a aflat de intalnire. Imi pare tare rau!
Clara e ocupata foarte. Asa e intotdeauna vara, au mult de lucru.
De Mioara n-am dat la telefon. Probabil ocupata cu noua casa.
Doru - te pomenesc! Ieri am fost la supermarché si n-am stiu ce sa aleg dintre atatea specii de elicoidale si radiatoare cate erau.
Gigi - oare tu ne citesti?
Savucu- ai uitat sa ne dai telefonul baietilor tai pentru comenzi de muzica retro!
Marian - ia mai zi si tu ceva!
Si Silvi draga, ia mai capaciteaza si tu cocoanele acelea (Lia, Edith, Cezarina) sa vina sa ne vada pe blog!
Jozsi era singurul din gasca care zicea ceva de un concediu: ai plecat, sau mai esti prezent?
Si Silvi si Cezar, unde s-au dus fetele pana la urma? Stiu ca ar trebui sa caut pe Net, dar mi-e lene!
Va pup si astept vesti!

Alin tace de cateva luni deja. Tot calculatorul o fi de vina, sau Alice care are prea multe oferte de la prea multe facultati si nu se poate hotari?