Ghirlandei 4

     

luni, iulie 26, 2004

Cand a scris Cezar vineri, nu stiam nimic de cum stau lucrurile cu Andrei. Am vorbit cu el dupa a doua proba, unde a facut de 86 de puncte, si considera batalia pierduta. A vazut si el cohorta de 100+100, asa ca n-avea rost sa-si faca iluzii. Dar sambata pe la 5 pm cand s-a afisat (eu eram la IKEA in Germania incercand sa targuiesc toata mobila care-mi trebuia si sa ma incadrez in 300 de euroi!) a avut placuta surpriza de a se vedea la 1-2 cm deasupra liniei!!! La "cu plata", e drept, dar tot mai bine decat de loc! Am fost tare bucuroasa, pentru ca e o reusita frumoasa: s-a distrat cat incape, a umblat peste tot cu diverse gasti (cercetasi, liceu, aiurita aia de organizatie internationala ), a pus osul abia in clasa a XII-a si... a avut noroc!
Cand a intrat la scoala, la 7 ani, am spus in fata familiei ca daca va fi premiant, il caftesc si il trimit afara la fotbal! Au fost cam revoltati, dar asta este: copilul a bagat la cap!
Macar atat am invatat din lectiile pe care mi le-a dat viata! Cu toate astea, sora-sa, care e mult mai boema, il face toata ziua "tocilar" si "geek"- pe gustul ei, e mult prea silitor!
Si nu m-as mira ca ea sa intre mai lin in faculta, desi nu pune osul nici a zecea parte!
Ce credeti ca i-a mai trecut prin cap? Acum vrea la regie de film!
Si nu m-as mira sa intre, dar sa abandoneze dupa un an sau doi, pentru ca baietii nu corespund standardelor ei!