Ghirlandei 4

     

vineri, iunie 25, 2004

Sunt Silvi.
Cezar, o felicit si eu pe Alida pentru munca depusa si rezultatul obtinut la admiterea in liceu. Fetele noastre au invatat foarte mult. (bineinteles si ceilalti). Parerea mea este ca in o parte din acest timp ar fi trebuit sa-si traiasca varsta adolescentei si sa aiba la scoala libertatea si bucuria de a avea un 10 la matematica si note mai mici la altele (sau invers) si sa nu existe goana acesata dupa note.
Nu stiu daca am dreptate, dar timpul sigur va da un raspuns acestei probleme si sper ca vom fii in stare sa-l descifram.
Cezar, ce stiu eu despre tine este ca ai fost intotdeauna printre cei mai buni si asta conteaza cel mai mult.
Se pare ca odata cu venirea verii conversatiile voastre (nu am indraznit sa scriu "noastre") electronice s-au rarit. Eu urmaresc aproape zilnic ce se mai scrie. Gabi ti-am urmarit toate aventurile si te felicit pentru activitatile tale iesite din comun, care evident iti dau satisfactii.
Eu de fapt am accesat blogul ca sa aflu ora si locul de intilnire pentru duminica. Tuturor cele bune. Pa.