Ghirlandei 4

     

vineri, iunie 25, 2004

Sunt cu musca pe caciula: Cezar a sugerat sa trimit mail-uri la toti, ca nu se stie daca lumea mai citeste blogul si cat de des. Dar trebuia sa public si aici o nota:

Deci, locul intalnirii: Piata Operei, Timisoara, la bancile din parculetul de langa porumbei- sugerat de Cezar. Daca ploua, sub stresina la McDonald's in aceeasi zona. Dar nu intram acolo ca am oroare!

Data si ora: duminica 27 iunie, ora 19:00

Jozsi a sugerat o destinatie pentru dupa ce ne intalnim, multumim mult, sa vedem ce iese.

In alta ordine de idei, felicitari fetelor voastre!
Dar dupa aia trageti-le un pic de urechi si trimiteti-le la plimbare si la discoteca, ca premiile si locurile fruntase n-ajuta la nimic in viata. Antrenamentul asta te face workaholic si nu e sansa sa te vindeci dupa aia. V-o spune batrana Gabi...

Eu pe fiu-meu cand l-am vazut ca o ia pe panta asta a premiilor si ambitiei l-am franat si l-am trimis la baschet si la cercetasi. Cu fiica-mea n-a fost problema- ea n-are ambitii de astea, sau e prea comoda ca sa le puna in fapta.

La buna vedere!