Ghirlandei 4

     

vineri, iunie 11, 2004

Azi dimineata dulapurile si autobuzele au devenit si ele "trucs".
Pentru ca Cezar a intrebat ce limba se vorbeste aici, raspunsul e germana franceza si luxemburgheza (un fel de svabeasca pocita care a devenit limba nationala si se invata la scoala). Lumea de afaceri e francofila. Guvernul si institutiile aferente sunt germanofile. Daca nu le stii pe amandoua ai dificultati. De pilda, soferul de culoare pe care l-am intrebat azi dimineata in franceza daca autobuzul trece pe Avenue Kennedy a facut ochii mari. Am incercat in germana si a mers.

La institut se mai si scrie in engleza. Dar de vorbit...nu prea.

Si cine-a zis ca nu se poate si mai rau?
Azi-noapte am avut in camera o babuta care s-a culcat pe jos fiindca nu indraznea sa se urce in patul de la etaj. Se mutase fortat din alta camera deoarece au primit un tip acolo. Acum am auzit ca exista si posibilitatea de a fi repartizat intr-o camera mixta.
La inceput m-am gandit ca am mai dormit noi la prici si altadata cu totii la gramada si n-am murit, dar cand m-am intalnit aseara cu un negru spatos si mirositor pe culoar m-am razgandit: nu sunt chiar atat de deschisa la minte!

Si ia mai ziceti si voi ceva! ca tot bombanesc aicea singura!
De pilda Clara si Mioara, ce ziceti de o vizita inopinata pentru stimularea blogaielii?
Saptamana viitoare, sa zicem? Aduc paprica usturoaie cu mine!