Ghirlandei 4

     

luni, mai 10, 2004

Steiny draga, La Multi Ani!Tu ai fost cel care ne-ai dat datele de nastere si tocmai pe tine sa te uitam?
RUSINICA! Fac mea culpa, am fost pana peste cap, si mai sunt inca.

Tocmai am primit un mail de la CNAM cum ca programa trimisa de mine e excelenta, de mi s-a infoiat pipota in mine! Voi preda saptamana viitoare la Paris, fratilor! Voua va vine sa credeti? ca mie inca nu!

Si cine credeti ca vine sa-mi sustina moralul si sa ma insoteasca in Montmartre? Clari, draga de ea! Nici ca pot sa-mi imaginez o saptamana mai grozava!

Acuma, ca-n bancul cu Radio Erevan(Ivan Ivanovici- masina Pobeda- pt merite deosebite in munca- versus Nikolai Nikolaevici - bicicleta Ukraina- i s-a furat!)trebuie sa va spun si restul: trebuie sa predau intr-o zi in care nimeni nu lucreaza (Inaltarea la Cer) si in cea de dupa ea, vineri- cand toata lumea face punte si va trebui sa descui eu probabil universitatea, plus trei zile normale (luni marti miercuri).
Iar studentii sunt 11 chinezi si o frantuzoaica care vorbeste chineza!

Dar in schimb am un week-end la Paris, cu cazarea platita de CNAM! Si e primavara! Si sper sa ma tina pantofii, ca am de gand sa bat Parisul in lung si in lat!