Ghirlandei 4

     

duminică, mai 16, 2004

Salut! Sunt Daniela,
Va tot citesc,dar nu apuc sa scriu.Fiul meu da bacul anul asta si sper sa il aduc la facultatea unde lucrez(dar parca mai stii, cu copiii astia??).
Dupa cum am mai spus,fac naveta de 5 ani, saptaminal intre Timisoara si Deva.Mi-e bine profesional, insa ma stresez ingrozitor ca sa pot sa ma mut in Timisoara.Deci asta inseamna,credit banca,agentii imobiliare,oameni dificili si ciufuti,alergatura,apartament de amenajat,etc.O sa ziceti, ce mare scofala?? toti parintii fac asta...
Daca vind 4 camere la Timisoara, abia pot cumpara o garsoniera aratoasa in Timisoara..Should I say more??
O sa ziceti, eu pe ce muncesc??Probabil ca voi va amintiti de mine ca o copil orfan,provincial si sarac. In mare parte, asa am si ramas..Cu mult mai multa scoala,cu multe acumulari spirituale,cu praguri de viata si moarte, deci cu un destin tare zbuciumat, dar cu aceleasi probleme existentiale(casa,locuit,etc).
Peste aceste probleme existentiale, marea majoritate dintre voi ati trecut,demult si nu reprezinta o preocupare zilnica...
Am, ca si voi,miine poimiine 46 de ani,si as vrea si eu sa incetinesc ritmul,sa ma rasfat intr-un concediu(in care nu am fost de 5 ani),sa ma simt ocrotita si sa nu fiu obligata sa iau vesnic decizii existentiale,sa beau o cafea in tihna cu prietena mea cea mai buna (de ex)cu care nu m-am putut intilni de 1 luna...
Acum intelegeti de ce nu ma pot blogai asa de des cu voi,dragii mei colegi?Dar va citesc cu drag,si rid la poantele voastre.
Va sarut cu drag,
Daniela