Ghirlandei 4

     

sâmbătă, mai 22, 2004

Salut! Sunt Daniela,
Multumesc celor care au facut o mica trimitere catre preocuparile mele.Iti multumesc,Monica,dar intr-adevar si eu cred ca esti plecata demult, astfel incit realitatile noastre din tara nu se mai potrivesc asa de bine cu ceea ce credeai tu...Principiul sugerat de tine este excelent,dar..sint multe dar.. si nu ma bag in amanunte..
Fara doar si poate ca o sa razbesc si de data asta, n-o sa ma inec,ca tiganu la mal...
Gabrielei ii trimit toate gindurile mele dragi, si ii doresc mult succes la Paris, si oriunde ar fi...
Am incercat si eu sa-mi amintesc cit mai multe despre liceu, despre voi.Sigur ca am amintiri dragi, insa faptul ca am stat cei 4 ani in internat, m-a tinut departe de toate nebuniile voastre.M-am apucat de fumat abia la facultate si am reusit sa ma las dupa 17 ani(multam lui Dumnezeu!); la Bucuresti la facultate tot in camin am stat(nu la inchisoare!), insa, tot nu am atitea trairi cite aveti voi...
Oricum, sint tare bucuroasa sa ne stim asa de aproape , cu ajutorul Internetului..
As vrea sa ne intilnim toti,oriunde vreti voi,(parca Ioji a propus).Voi veni cu emotie si placere.
Daca cineva vrea sa ma e-maileasca:morariud@hotmail.com sau danielamorariu@hotmail.com
Va sarut pe toti,
Daniela