Ghirlandei 4

     

vineri, mai 28, 2004

Salut! Sunt Daniela,
Atita-s de bucuroasa cind citesc lucruri despre voi, cu voi...
M-am lasat de fumat pentru ca am avut in familie un prag de viata si de moarte(nu doresc vreodata nimanui sa traiasca asa ceva!!).N-am facut-o niciodata pentru mine, ci din spirit de devotament si dragoste pentru o alta persoana.
Credeti-ma ca DISPERAREA este un sfetnic excelent..Pacat ca este un sfetnic extremist(!).
Si vreau sa va spun de unde am plecat: am fumat ORICE fel de tigari(functie de banii care ii aveam) si cu si fara filtru.La un moment dat aveam buza de jos usor arsa de la tigarile fara filtru si, in plus aveam degetele galbene.In prostia si ignoranta mea,as fi fumat si cit am fost gravida cu Doru..(...)noroc ca de acolo din intrauterin copilul meu mi-a dat de inteles ca daca il afum,el pleaca...
Nu ma intelegeti gresit.Nu regret nimic din ceea ce am trait.Nu mi-e nici o clipa rusine de ceea ce am facut.Mi-a placut sa fumez.Am tras intotdeauna din tigara cu sete,cu dorinta.E experienta mea.E trairea mea.Nu regret nimic.Am invatat ca niciodata Daniela de acum n-ar fi fost atit de "bogata" fara Daniela cea de atunci...
Fiul meu fumeaza cite o tigara..sigur ca nu imi convine deloc..m-a durut tare mult cind am aflat.Dar trebuie sa am rabdare.E experienta lui, e trairea lui..Fiecare dintre noi are un pahar de baut,depinde de noi cit bem,ce bem,cind ne mai oprim de-o rasuflare,sau daca bem paharul tot,dintr-o data...
Cezar, te felicit pentru ca te-ai lasat de fumat.Din suflet.Nu stiu daca am mai spus asta:in opinia mea, cea mai mare realizare a vietii mele(inafara de Doru,evident) nu este meseria,cariera,casatoria sau cum ar crede altii doctoratul, ci faptul ca am renuntat la fumat.Pentru simplul motiv ca a fost batalia MEA CU MINE,care este cea mai grea.Pentru toate celelalte lucruri,a trebuit sa ma razboiesc cu altii.Mi s-a parut mult mai usor..
Deocamdata va imbratisez pe toti cu ochii amintirilor,
Daniela