Ghirlandei 4

     

joi, mai 27, 2004

Proaspat intoarsa de la Paris, la 10 noaptea, a trebuit sa ma apuc de facut prajituri pt cheful meu de adio de la Institut- azi ultima zi!

Prietena mea care imi promisese ajutorul a fost expediata ieri la Cambridge, intr-o delegatie fulger, asa ca va imaginati. Habar n-am avut ce sampanie sa cumpar!
In fine, au venit vreo cativa, lumea e cam plecata in concediu pe aici. Am primit in dar doua CD-uri cu Bach si un album cu fotografii facute de Tarkovski, semn ca lumea de aici imi stie gusturile mai bine decat mi le stie propria mea familie!

Acum ma zdrobesc sa impachetez si sa transfer totul pe laptop. Maine sunt la o conferinta la Nürnberg si tare as fi vrut sa fie o zi intre ele! Si luni trebuie sa golesc apartamentul!
Azi mi-au spus ca inca nu au un raspuns de la Ministerul Justitiei cu privire la dreptul meu de sedere in Luxemburg. Daca nu ma primesc, am motiv sa vin acasa!

Va doresc un sfarsit de saptamana minunat, si spuneti-mi si mie ce sarbatoare e asta - sunt Rusaliile? - ca aici le zice Pfingsten si eu nu mai stiu nici pe lume traiesc, daramite cat a trecut de la Pasti pana acum! Va pup!