Ghirlandei 4

     

luni, mai 24, 2004

Gasca, ma enervati acum! Sunt stoarsa ca o lamaie, ma freaca chinezoii mei ca pe alte alea, lucru de toti banii pe care-i castig si inca ceva pe deasupra, dar tot va scriu doua randuri!

Deci, Paris...
Vineri seara am sezut la o masa in Montmartre si am depanat amintiri din... liceu, cu Clara. Credeti au ba, asta este! E frumos Parisul, dar parca tot mai frumoase amintirile din liceu.
Stiti povestea aia cu "Era mai bine pe vremea lui Stalin, ca aveam cu 40 de ani mai putin!"

Lasatul de fumat, Moni - tre sa pui ceva in loc! De la mama unei prietene am invatat ca suma viciilor e numar constant. Asa ca stiu eu - poate treci pe ciocolata!
Clara bea ceai de exemplu. Eu- nu mai stiu, ca m-am lasat mai demult, in 90, cand am facut hepatita.

Va pup si mi-e dor de voi si tare as vrea sa va pot revedea. Se pare ca am sa incerc sa dau o fuga pana acasa undeva in jurul bacului, dar nu e nimic sigur. Acum stau intr-un hotel cu 4 stelute platit de CNAM, dar de lunea viitoare nu stiu sub ce pod voi dormi, ca n-am nimic aranjat inca in Luxemburg! Dar nu-i bai, ca au poduri frumoase si mari! Si e si mai curat ca aici la Paris, noroc ca nu e prea cald si putoarea e inca suportabila, in rest... Timisoara si Alba sunt luna si bec pe langa ce se intampla aici!