Ghirlandei 4

     

luni, aprilie 26, 2004

Trebuie sa va anunt ca am activat un mecanism de monitorizare- fiecare mesaj si modificare sunt trimise si prin mail pe adresa mea. Pot oricand pune la loc ceea ce stergeti, ba chiar si vad cate corecturi ati facut pe o insemnare. Dar nu cred ca are rost!
Si amatorilor care incearca sa stearga blogul - nu merge asa! Luati un ciocan mai mare!
Asta e ce se strica si repar eu - primesc mesaje ca cineva incearca sa stearga blogul si sa schimbe parola - si trebuie sa ma duc acolo si sa reiau blogul in posesie! Pentru asta e nevoie de un soi de jonglerie, dar acum am invatat-o si nu mai merge asa greu!

Cezar, ai explicatia mai jos. Colegul nostru nu a sters ce am postat eu, ci ceea ce a scris el cu cateva ore inainte.
Si cu o zi sau doua inainte, ce a scris Doru, si Moni. Nu inteleg la ce-i serveste!

Si hai sa nu mai vorbim de cremenali, fiindca eu sper ca episodul este incheiat.
Probabil ca exista numai in imaginatia mea, ca si dumnezeu si giavolu', si daca ii sterg de acolo, o sa fim linistiti si o sa ne vedem de blogait in pace pana la adanci batranete!

"Daca vei citi vreodata" al lui Cezar se referea la afirmatia mea ca-mi iau jucariile si plec - plecam in week-end, doar n-ati crezut ca ati scapat de mine? Sunt blogoholica, asa ca nici o sansa!