Ghirlandei 4

     

marți, aprilie 06, 2004

Serbus-tok! Sint Mioara
Imi amintesc de o zi de primavara prin anul 4 in care iarasi am pierdut firu` si am ajuns cu vreo 15" mai tirziu la scoala . Cu o falca in cer si una in pamint am batut la usa si am intrat val-virtej in mijlocul unei ore de mate la anul 2. Madam Albu a fost mai socata decit mine...
Eu am fost intotdeauna putin "intirziata" (sa nu aud comentarii malitioase pe tema asta ! ) dar acum am , ca de fiecare data , circumstante atenuante:
1) am probleme cu tehnica ( acum fiu-meu - in curind 19, burlac - e plecat cu gasca si i-am atacat laptop- ul );
2) am descoperit farmecul voyeurism-ului , din intunericul strazii, sa ma uit pe geam in casa voastra luminata..;
3) am asteptat sa ma birfiti - dijeaba. Sint frustrata : va amintiti de bancul cu cearta dintre doi vecini care culmineaza cu anuntul unuia in ziarul local " dl X merita sa fie scuipat". Urmeaza un proces in care se hotaraste ca scuzele trebuie sa aiba loc tot in mod public. A doua zi , tot in ziarul local ,anunt pe prima pagina : " dl X nu merita nici sa fie scuipat".
Deci nu va sfiiti, vorbiti-ma de bine , am nevoie acuta de complimente , mai ales dupa ce v-am vazut pe voi asa tineri si frumosi.
Dana draga, eu sint complicata, infatuata si cam lipsita de vlaga , crezi ca mi se trage de la prea mult "Wurst" si prea putine ierburi?
Va pupilesc