Ghirlandei 4

     

joi, aprilie 01, 2004

Salut! Sunt Steiny
Credeam ca voi fi primul cu uraturile dar vad ca Silvi mi-a luat-o inainte.
In orice caz va doresc sa "Pasteti fericiti" voi toti din tarile mai mult sau mai putin calde.
Se pare ca termenul de 31.03.04 a mai impulsionat pe citiva dintre noi.
Aline, sa sti ca la noi dinosaurii pier foarte greu, dupa ce li se fac "n" up-grade-uri ( poate voi nici nu stiti ce inseamna un up-grade! ) In ceea ce priveste RAM, ROM, Gutuie, Pom, "ma io no lo so, io sono mecanico!"
Moni, sa dea domnul ca bietul scaun sa ma mai suporte inca 20 de ani si o sa ies fericit in pensie ( daca mai apuc ! )
Cezare, cind am vazut "pagina" si pozele mi-am adus aminte ca mai mult de jumatate din colegi s-au pozat cu camasa mea "alba" iar cind s-a terminat "sesiunea de filmari" si s-a intors la mine, numai alba nu era si mirosea a vreo 10 - 15 feluri de parfumuri. Cind am ajuns acasa m-a intrebat mama pe unde m-am tavalit cu ea?
I pup you all!