Ghirlandei 4

     

vineri, aprilie 23, 2004

Salut! Sunt Monica

Eu credeam ca ne-ai pedepsit si ne-ai luat toate drepturile. OK, mi-am zis, nu mai putem sa scriem dar putem sa citim, numai ca nu prea avem ce.

Eu si Mihaita ne facem de cap ( Marcel fiind plecat in Arizona pentru patru zile): mergem la gym si stam cit vrem, mincam pizza si ciocalata, lasam patul nefacut si bem apa si Pepsi direct din sticla. Am si dansat putin hip hop (eu mai batrineste). Simbata, inainte de venirea zbirului ,punem tot la loc sa nu banuiasca nimic.

Gabi, cei cu L-ul si V-ul ala inaintea datei? Eu cred ca blogul asta are un bai. Iti amintesti cind ziceai ca in loc de "unul dintre noi" ti-a aparut "unul dintre boi"? Nu cred ca exista nici un cremenal.

Acum ma duc sa ma culc (singura, ca n-am gasit nici un tinar inalt, frumos cu ochi albastri).