Ghirlandei 4

     

luni, aprilie 05, 2004

Salut! Sunt Lia

Gabi, deocamdata "no e-mail". Dupa Sfintele Sarbatori rezolv si problema aceasta, deocamdata rabdare si tutun.

In ceea ce priveste "crasma" diferenta este ca eu lucrez cu italieni si crede-ma ca nu seamana absolut de loc cu nemtii carora "ordnung und disciplin" le curge prin vene. Aici trebuie sa ma descurc in HAOS, iar asta ia ceva timp, in plus volumul de munca este foarte mare, avand in vedere ca la peste 600 de angajati productivi personalul TESA (inclusiv secretara si portarii) suntem cam 15, si cu asta cred ca am spus tot.

In ceea ce priveste deconectarea, noroc ca mi-au ramas cartile. In ultima perioada am inceput sa citesc Paolo Coelho si mi se pare interesant, dar despre asta mai vorbim data viitoare ca sunt prea multe de spus.

Va salut pe toti!