Ghirlandei 4

     

miercuri, aprilie 07, 2004

Salut! Sunt Lia

Citind cele scrise pana acum, mia-am amintit o intamplare hazlie cu D-na Albu.

Va mai amintiti ca inainte de orele de educatie fizica ne echipam in clasa. Eram cuplati cu A-ul si baietii s-au echipat in clasa in care noi urma sa avem ora de matematica. Am uitat sa va spun ca sala de clasa era la etajul doi (cred ca era pe vremea inventiei cu CABINETE). Fiind primavara geamurile erau deschise, iar dupa ce a sunat, pe catedra a ramas o pereche de tenisi cu "parfumul" caracteristic unei incaltari in care s-a jucat fotbal.
Mioara, care la vremea aceea era responsabila clasei a cerut ca proprietarul tenisilor sa-i ia de pe catedra, dar cum proprietarul era din A, tenisi au ramas pe masa si acolo i-a gasit si D-na Albu cand a intrat la ora.
Din nou ni s-a atras atentia sa-i luam de acolo, si cum nimeni nu s-a obosit pana la catedra, D-na Albu foarte maiestuoasa i-a luat si i-a aruncat pe fereastra.
Din punctul nostru de vedere incidentul a fost incheiat si ne-am vazut de ale noastre.
Dupa vreo zece minute, s-a deschis usa, iar in tocul usii a aparu Dl. Pigli cu tenisii in mana si fara a cere nici o lamurire suplimentara, a intrebat:

"Care a fost dobitocul care i-a aruncat pe fereastra???"

D-na Albu, rosie ca focul, in rasetele noastre, incercand cu disperare sa-l, scoata afara din clasa pe Dl. Pigli, tot ii spunea: "Va explic, va explic..."

In momentul acela eu m-am simtit razbunata, pentru toate jignirile pe care ni le-a adus D-na Albu (Pot sa numar pe degetele de la o mana cati vor intra la facultate, etc.)

Acum nu prea mai am timp, ca vorba lui Steiny: la munca nu la intins mana.

Va urez tuturor Paste fericit, multa sanatate si numai bucurii.

Va pup pe poti cu drag