Ghirlandei 4

     

joi, aprilie 01, 2004

Salut! Sunt Gabi!

Cezar draga, da' ce se spunea acolo rau despre canadieni? Decat ca erau slobozi la gura si foarte critici, calitati care nu-ti lipsesc nici mataluta!

Eu sunt o fana South Park, asta dupa o seara cand am venit de la un banchet obligatoriu pe la 1 noaptea cu barbatu-meu si am dat drumul la TV. Noi ii vazusem in repetate randuri pe copiii nostri uitandu-se la el, dar n-am avut timp sa ascultam despre ce e vorba - desene animate!

Atunci am ramas in fata TV-ului pana la sfarsit, si de atunci de cate ori nu stim pe cine sa dam vina, la noi in casa se fredoneaza Blame Canada! Sorry, Alin! Toti stim ca nu era vorba neaparat de Canada, ci de orice alta tara.

Vad ca ati inceput cu urarile de Pasti si ati uitat ce zi e azi!
Ia sa va aud: care a fost cea mai buna pacaleala de 1 Aprilie din vremea liceului? Ca eu oricat ma straduiesc nu-mi aduc aminte nici una. Si sunt sigura ca au fost!

In compensatie, am citit topul celor mai bune pacaleli si am gasit una pe gustul nostru:
Cotidianul britanic The Guardian a publicat, in 1977, un supliment de sapte pagini in cinstea celei de-a zecea aniversari a republicii San Serriffe, o mica tara situata in Oceanul Indian. Articolele prezentau elogios geografia si cultura deosebita a acestei republici obscure. Cele doua insule principale erau numite Upper Caisse si Lower Caisse. Capitala era Bodoni, si conducatorul Generalul Pica. Telefoanele de la Guardian au sunat toata ziua, cititorii cerand mai multe informatii despre acest loc idilic. Putini si-au dat seama ca insula fusese botezata cu termeni imprumutati de la imprimante.

Cezar a facut propunerea sa schimbam procedura de acces la blog, in ideea de a-l face un loc mai sigur.
O sa postez curand ce aveti de facut pentru asta. Sper sa nu vi se para complicat. Veti avea fiecare un nume de utilizator si o parola proprie, asta ar fi toata schimbarea.