Ghirlandei 4

     

luni, aprilie 19, 2004

Mi-a venit o idee: desi v-am trimis invitatii la toti cei care aveti adrese de e-mail, in afara de Steiny si de mine- si de Dinosaurul Cezar care s-a autoservit cu un cont!, ceilalti n-ati acceptat invitatiile, ca sa puteti intra pe blog cu numele vostru si nu ca unul dintre noi! Se vede ca va place anonimatul! Sa le mai trimit o data?

Atunci ce-ar fi sa ne testam un pic unii pe altii, cat de bine ne mai cunoastem si cat de predictibili mai suntem: sa scrie fiecare cate ceva (o intamplare, un hobby, un banc, orice!), si restul sa ghicim cine a fost! Ca eu, de exemplu, ca o ardeleanca ce ma aflu, nu m-am gandit nici o clipa ca Dinosaur_Victrola ar putea fi Cezar! Ce ziceti de idee?

Aici la Institut am facut ceva de genul asta la Craciun- am inregistrat 12 colegi cantand fiecare cate o strofa din binecunoscutul colind de Craciun Twelve days of Christmas cu vreo saptamana inainte, si pe urma am pus inregistrarea la petrecere. Trebuiau sa ghiceasca cele 12 nume, iar premiul era un tort urias. A fost un haloimas de zile mari! Toata lumea a crezut ca-l aude pe director, cand de fapt era administratorul, si pe sefa unui departament, cand era vorba de prietena mea sud-coreeana! Accentul italian al unuia a fost luat drept dialect local (Pfälzisch), iar vocea de sopran a unui coleg a fost atribuita..unei colege! De fapt, fiecare a auzit ce a vrut el! Iar torta a castigat-o secretara directorului, care a donat-o pentru a fi licitata mai departe!