Ghirlandei 4

     

vineri, aprilie 23, 2004

L si V inseamna Luni si respectiv Vineri.

Contul comun este la fel ca orice alt cont individual. Oricine isi poate schimba semnatura, parola, modul de afisare in editare etc. Si cineva o tot face. E cu siguranta unul dintre noi, asta daca n-ati publicat user-ul si parola pe undeva pe Net. Cand imi aparea unul dintre boi, cu siguranta era cineva care se juca in acelasi timp cu mine. Nimic paranormal. Ieri dupa-masa eram toti BIN, iar XII B fusese schimbat intr-o succesiune de consoane. Si parola era si ea schimbata. Nu mai vreau sa acuz pe nimeni pe nedrept.
Am luat masuri de precautie si de acum fiecare mesaj va fi salvat separat, ca sa pot reconstitui oricand continutul.
Scrieti-mi fiecare si va trimit din nou invitatii.

Ce-mi place, Moni, e ca ai ramas la fel de nebuna ca altadata!
Si pe mine ma mai apuca cateodata - mananc inghetata direct din caserola pana ma satur, nu dorm cate o noapte si citesc romane, fac cumparaturi traznite sau ma hotarasc brusc sa plec intr-un loc unde n-am mai fost niciodata!
Dar ce-ar fi viata fara asta? Daca am fi cuminti si cumsecade tot timpul, cred ca ar fi terribly boring!
Apropo, va recomand inca o data cantecul preferat al fiica-mii! Dupa doua auditii va intra automat in cap si il cantati pe strada! Nu seamana cu Bach, dar e atat de nasol incat incepe sa-ti placa!

Si dca nu e nici un cremenal - crezi ca e un bug pe undeva? Eu nu cred! Dar daca totusi?!
Nu-i nimic, facem alt blog - pe râu in jos/altul mai trainic si mai frumos!

Poze- o sa incerc sa pun link-uri pe o pagina separata, altfel e greu sa le gaseasca cei care incep acum sa ne citeasca!
Dar asta saptamana viitoare, acum n-am timp nici sa suflu!
Si incercati sa fiti cuminti - adica sa nu mai stricati blogul iara, ca voi fi plecata si n-are cine-l repara!