Ghirlandei 4

     

miercuri, aprilie 07, 2004

A inceput bârfa? Si eu am pierdut startul?! Nasol...
Dar azi chiar nu am timp, credeti-ma pe cuvant. Cezar zice adevărul, si eu ma simt bine cand prietenii imi cauta urmele pe Net. Mandria mea pedantă este gâdilată!

Sunt gata sa va ofer tutoriale gratuite pt ăĂîÎâÂşŞţŢ , si la cei de acasă, si la străinezi- auzi ce nume ne-a găsit Cezar, parca am fi studentii de culoare din Camerun!
Azi e ultima zi cand dau pe la birou, maine imi iau eu liber si vineri ne dau ei, trebuie sa ma ocup de trupa mea(Andrei si Ioana) care pleaca vineri acasa. Si eu... plec si eu hoinara pe niscai coclauri, chiar daca vremea se anunta câinoasă.
Si scuzati scrisul, cand cu ă, cand fara, dar ma grăbesc foarte!

Asa ca va imbratisez cu drag pe fiecare in parte si va urez de pe acum
Un Paşte fericit, alături de cei dragi voua, petrecut în pace şi cu bucurie!