Ghirlandei 4

     

sâmbătă, aprilie 17, 2004

Apropo de Emil si Nicky....
Mai stie cineva bancul cu: Unde-i frate-to?

Am si eu o surpriza: am cautat telefonul Marianei Fotache in cartea de telefon si am sunat-o in seara asta. Asta dupa ce mi-am crosetat vreo ora creierul sa-mi aduc aminte cum o cheama dupa sot. Cred ca am nevoie de lecitina!

Mariana - tot asa de tanara si frumoasa cum o stiti!
Mi-a promis ca o sa intre si ea pe blog si ca o sa-l capaciteze si pe Lucky Moroc in acest sens. Sa vedem!

Inca asteptam cateva persoane ilustre sa ne onoreze cu prezenta: Cezarina tace malc, Dana a amutit si ea, de Betty ce sa mai vorbim. Gigi si Emil nici vorba, Doru o fi in concediu - sau ti-a scazut entuziasmul, Dorule?

Citesc acum despre comunitati de practica si exista un termen consacrat pentru cei care stau pe margine si se multumesc sa priveasca la ce scriu altii: le zice lurkers. Pe romaneste ar fi un fel de gura-casca!

Nu mai stati asa pasivi, fratilor! Ziceti macar Prezent la catalog!