Ghirlandei 4

     

vineri, aprilie 23, 2004

Aici a fost o data o insemnare care raspundea altei insemnari de-a unui stimabil domn coleg care ne-a apostrofat nu prea frumos pe mine si Monica din cauza ca uneori ne mai copilarim si am avut taria de caracter sa marturisim cinstit acest lucru pe blog. Eu una nu cred ca e o rusine, dimpotriva! Si am crezut de la inceput, si am sperat din toata inima, ca acest loc al nostru, Ghirlandei4, va fi un loc fermecat in care sa putem sa ne jucam si sa fim in acelasi timp si liceenii care am fost, si adultii de acum, adica sa traim intr-un fel de universuri paralele, stergand granitele dintre ele.

Si eu am sperat sa fie hazliu! Si aiurit, si nonconformist si in acelasi timp cald si confortabil. Ca destul avem parte de neincredere si suspiciune si gheare scoase in lumea inconjuratoare!

Nu m-am gandit nici o clipa ca ne vom jigni unii pe altii, sau ca cineva ar putea sterge cu buna-stiinta insemnarile altora, sau incerca sa schimbe parola pentru ca ceilalti sa nu mai poata avea acces!

Cum stimabilul coleg si-a retras cuvintele, fac si eu la fel. Si sper sa nu ne mai intepam. Decat cu prietenie si umor!