Ghirlandei 4

     

sâmbătă, martie 06, 2004

Salut!Sint Daniela sau Dana cum obisnuiati sa-mi ziceti voi.
Ramin la parerea ca Gabi este o persoana fantastica din multe puncte de vedere.Ideea este excelenta.
Eu lucrez in Timisoara de 4 ani si jumatate si fac naveta de la Deva saptaminal(tineti-va!).Asta e.Eu am ales sa fie asa,nu mi-a pus nimeni pistolul la timpla.
Lucrez la o universitate particulara acreditata,mi-am dat doctoratul in 1999 si sint conf.Am scris pina acum 7 carti.Profesional sint ok, dar nu din cauza titlurilor ci pur si simplu din cauza ca sint moarta dupa meseria mea,dupa studentii mei dragi cu care am o relatie calda,apropiata si extrem de greu de inteles pentru mai-rigizii-mei colegi.
Am un fiu de aproape 19 ani care este cea mai minunata chestie din viata mea,pe care mi-a putut-o da Dumnezeu.Nu prididesc sa-l descopar in fiecare zi.
Ca si Gabi,sint vegetariana de 10 ani.Mai fac aerobic si inot de trei ori pe saptamina.pentru ca-mi place.
Dana pe care o cunosteati voi,nu prea mai e.Sint simpla,calda ,VIE,neinfatuata,si extrem de muncita si tirsiita.Am o flacara in mine care nu-mi da pace si care ma face atit de puternica si,paradoxal(!)atit de slaba alta data.
Imi pare bine sa aflu vesti despre voi.Va imbratisez pe toti cu drag si Bunul Dumnezeu sa va ocroteasca.
Daniela