Ghirlandei 4

     

marți, martie 30, 2004

Salut! Tot eu, Gabi.
A trebuit sa plec la o sedinta si am lasat treaba la jumatate. Dar macar m-am trezit!

Din primele constatari:
- Ileana Ionescu si Cezarina Balaj erau nascute in aceeasi zi - 15.03.1958 - La Multi Ani cu intarziere!
In zodia Pestilor amandoua - poate explica de ce nu vorbeau prea mult!
- la fel si Silviana - La Multi Ani, Silvi! - in 11.03 a fost ziua ta!

Contra-dovada: si fiica-mea e din zodia Pestilor - dar nu-i tace gurita nici o clipa!

Acuma vad ca eu si Sandu si Minodora eram toti Fecioare robace!
Din cate-mi amintesc eu, fratii Wirsz erau nascuti prin decembrie sau asa ceva- Cezar ar trebui sa stie...

Moni- verifica data la tine- am pus-o din amintiri!
Si Alin, daca nu-ti incalcam dreptul la privacy, marturiseste-ti si tu data de nastere, sa te putem trage de urechi cand e cazul!
Urmatorul pe lista e Berbecul Mariana Fotache - in 19.04. Speram s-o gasim pana atunci!