Ghirlandei 4

     

vineri, martie 26, 2004

Salut ! Sunt/Sint Alin

Nevermind caesarika mama, banatenii (se zice get-be-get in english, nu sadea) si viniturile R of the same neam (natiune); doar noi - les canadiens - sintem diferiti.
"La multi ani" si hepibirdei la fiica ta! (Noroc ca am invatat sa citesc de-jos-in-sus adicatelea FIFO si am rasfoit prin mesajele blogului). By the way, citi anisori are duduia cu fundu nou si blugu mare, sau nu asa? A mea are 18 si cind isi ia pantofi cu toc are cam cu juma' de metru mai mult ca mine. Zi mersi ca trebuie sa cumperi pantaloni noi doar cind creste fundu, altii cumpara alta pereche la doua luni pentru ca desi fundu e acelasi, deh, cei vechi sint out-of-fashion...
Chestia cu limbistica e still 'open to discussion' dar ca sa va fac in ciuda, blogistilor, am sa folosesc I din i, na! What's with Victrola?

Gabi, am citit the-other-other blog al tau; sounds like a one woman's confessions before sunset...but I like it, Mrs. Scientist! Should I dare asking about your 'operation'?!
Vazui pozele cu cele trei dame si ma-ntrebai care dintre dinsele e mama celorlalte doua? Just kidding!
Doru, se pare ca ai ramas tot asa, forever young. Bine ca te mai tin sandalele; eu le-am pus in cui, desi n-am pus pe mine decit 3 kg din '77. 15000 km??? Eu fac numai 50 km pe zi pina la serviciu si retur. Cine e "astia" Dorule? Tot "aia" cu culoarea schimbata?!
Si te mai miri de ce multi au plecat si inca mai pleaca din RSR?!
Ciao Jozsi, Silvi, Steiny, Moni & others!
Am sa revin curind pentru ca acum scriu de la serviciu si astazi plec la 1:30 PM (8:30 PM la Temeswar).