Ghirlandei 4

     

luni, martie 29, 2004

Salut! Sunt Steiny
Vad ca incet-incet incepem sa ne regasim.
Cel mai mare spor la scris vad ca il aveti voi cei care ati plecat in tarile calde + Cezar si Doru; noi ceilalti, printre care si eu, probabil ca nu prea avem cu ce ne mindri.
Eu de exemplu, de 20 de ani si 6 luni, frec acelasi scaun ( scaunul insa a evoluat, de la un taburet de lemn la un scaun ergonomic - are spatar reglabil si e pe roti ! ).
Cu calculatoarele mai am tangenta doar prin faptul ca lucrez pe un PC ( o sa rideti probabil majoritatea dintre voi cind o sa va spun ca are un hard de 128 M si o memorie de 20 G ) pe care imi fac lucrarile legate TA, TH, CA, CAF, etc. ( cred ca v-am data gata cu aceste prescurtari, care vin de la turbine cu abur, turbine hidraulice, cazane de abur si respectiv cazane de apa fierbinte; cred ca doar Ioji mai pricepe ceva ).
Asa-i daca lucrezi la un "Power plant" si te injura lumea daca nu are caldura sau apa calda!
Nu mai tin minte de ce nu am fost la intilnirea de 25 de ani; nu am putut ( aveam probleme cu mama, care era tare bolnava ) sau nu m-ati contactat. In oricare varianta imi pare rau ca nu m-am intilnit cu cei putini care au fost.
Gabi, schimba te rog adresa de mail din "catalog" cu steinerc@colterm.ro
Ma mir ca Melinte, Sarb, Savu, Krulik si ceilalti nu au dat inca nici un semn.
Va pup pe toti, oriunde ati fii in lumea asta larga!