Ghirlandei 4

     

marți, martie 30, 2004

Salut! Sunt Steiny
Draga Gabi,
Am gasit "dosarul de cadre" de la intilnirea de 20 de ani si iti dau mai jos datele de nastere solicitate de tine ( nu stiu cum sa le bag in "catalog" )

..................... le-am mutat in catalog.gabi......................................

Acum constat ca Biro, Checeanu si Lisca nici nu aveau pagina in dosar !
Erata la "articolul" scris ieri - PC-ul meu nu are memorie de 128 M ci RAM de 128 M, dar voi care dormiti cu laptop-ul sigur v-ati dat seama. Oricum, acum 2 ani, cind am fost dotat cu el, era cel mai tare dupa serverul retelei din intreprindere!

Draga Monica, eu zic sa nu-ti faci probleme de lingvistica, fiindca eu de exemplu daca citesc "sarma" ma gindesc la mincare, dar cind citesc in continuare si vad ca scrie "sarma dintata", imi piere pofta!

Gata, mai las si pe altii!