Ghirlandei 4

     

miercuri, martie 31, 2004

Salut! Sunt Silvi.
Ati avut activitate in ultimele zile, nu gluma. Adica ati scris mult ceea ce ma bucura.
Gabi iti multumesc pentru urarea de ziua mea (esti o scumpa, tu intotdeauna te gandesti la toate). Eu iti transmit sanatate si sa reusesti in tot ce ti-ai propus.
Apropo de zodii, va scriu ce am gasit eu intr-o carte. Poate va regasiti in ceea ce exprima cuvintele respective.

berbec activitate spontana (guvernator)-Marte-dinamica, sexualitate, barbatul, fratii.
taur consolidare, stabilitate -Venus-dragostea, romantismul, parteneriat, valori, femeie
gemeni dualitate, comunicare -Mercur-mentalitatea, comunicarea, unchii, calatoriile
cancer receptivitate, nutritie -Luna-instinctele, subconstientul, mama
leu auto-realizare, creativitate -Soarele-identitate, individualitate, tatal
fecioara organizare, analiza -Mercur
balanta echilibru, partener -Venus
scorpion intimitate, patrundere -Pluto-transformare, umilinta si putere, lumea cealalta
sagetator cunoastere, orizonturi largi -Jupiter-invatatura, viziune, expansiune,spatiu
capricorn responsabilitate, tendinta -Saturn-probe, concentrare, restrictii, timp
varsator umanitar, constient -Uranus-originalitate, innoire, revolutie, excentricitate
pesti singuratate, spiritualitate -Neptun-transcendenta, spiritualitate, iluzii, suferinta

Tuturor (si familiilor voastre) va doresc "La multi ani" de ziua voastra, sanatate si implinirea dorintelor. Si pentru ca se apropie Sarbatorile Sfinte de Pasti va doresc liniste in suflet.

Ieri Lia era hotarata sa intre si ea in marele joc, dar observ ca n-a dat nici un semn de viata.
Am vorbit ieri cu Edit la telefon. A fost foarte incantata de idee si i-a placut si username-ul si parola. In rest cum o stiti cu rasul ei cristalin. Comp-ul ei e defect asa ca deocamdata va transmite "Sarbatori fericite" de Pasti.
Am vorbit si cu Sandu Hotaran.

Ceau Alin. Imi aduc aminte de rasul tau placut si moderat, pe care sunt sigura ca il afisezi si astazi. Eu nu prea ascult muzica, dar si astazi, ca intotdeauna, ma emotioneaza concertul nr. 1 pentru pian de Tsjaikovski.

Cu toate ca suntem la doi pasi, nu m-am intilnit de mult cu Cezar. Dar ma intalnesc cu sotia lui si stam in strada cam o ora la povesti. Bineinteles despre fetele noastre Alida Popescu si Diana mea care au fost impreuna la gradinita si care in vara vor da capacitatea.

Ceau la toata lumea.