Ghirlandei 4

     

luni, martie 22, 2004

Salut! Sunt Monica.

Dorule, e bine ca esti ocupat si iti place ce faci. Asa te menti tinar. Mai cu masina, mai cu avionul sau cu trenul- trebuie sa fie misto.

Stiti de ce mi-e mie foarte dor ? Sa merg cu tramvaiul. Cint voi venii acasa, mi-am propus sa fac citeva ture de la un capat la altul pe fiecare ruta, si sa ma uit la oameni, sa-i ascult vorbind. La noi nu vezi tipenie de om pe strada, numai masini, masini si iar masini. La lucru :cusca ( cublicle). Nici macar telefonul nu mai suna de cind folosim instant messenger.

Gabi , thank you pentru poze. Nu stiu daca voi le vedeti, eu nu am reusit. Daca ai timp sa incerci din nou, pune si poza lui Emi (Cezare fata ta citi ani are?) ca tot sint in cautare de nora (cu toate ca ell nu este in cautare de nevasta).

Cred ca l-am gasit pe Alin in YellowPages. Am sa il sun deseara. Nu cred sa fie alt Checeanu Al in Toronto. Va spun miine.

Bye.