Ghirlandei 4

     

luni, martie 08, 2004

Salut! Sunt Monica

M-am gindit sa va dau si eu adressa, da' Dorule, te rog sa nu vii cu masina, ca ia apa. Si daca ma sunati, sa nu faceti ca si Gabi care, dupa ce ca m-a sculat cu noaptea'n cap-adica la 8am/dumineca- are o voce atit de autoritara , ca m-a facut sa intepensec la telefon. Scade 7 din ora locala.

Si apropos de macaroane - daca vine careva pe-aici, poate strecurati prin buzunare niste cirnaciori sau telemea, dar cu mare grija. Ca prapaditul de catel ( nu dai doi bani pe el dupa cum arata) de la Dept. of Agriculture are nasul fin. ...sau niste prajituri. Eu nu sint vegetariana si vorba sotului meu: in toata America nu gasesti prajituri ca la Sinaia (ii spunea lui Mihaita cind am fost in concediu anul trecut). Gata, nu mai vorbiti despre mincare. Si sa nu va mirati daca peste 5 minute mai scriu cite ceva, ca de cind cu blogul asta ,lucrez 5 min. si cites1 ora.


13402 Butler DR.
Sterling Hts., MI 48313
tel. 1-586-726-6089