Ghirlandei 4

     

miercuri, martie 31, 2004

Salut! Sunt Monica

Am ramas in urma cu scrisul. Apropos de tarile calde: sint 5 grade C , ploua si bate un vint de te-ndoaie. Poate vom vedea vreo 2-3 zile de primavara, dupa aia trecem direct la calduri.

Eu ma mindresc cu ... datoriile la banca. Am inceput sa citesc despre Budha, invat sa meditez, ca asa am auzit ca scapi de toate grijile, din pacate nu si de datorii.

Steiny, ce tot ai cu bietul scaun. Noi aici tremuram de teama ca ne muta scaunele in China. Asa ca- sa folosesc expresia ta- ne bucuram ca avem ce freca. Citind despre calculator tau, banuiesc ca este cumparat si vei mai sta cu el mult si bine. Aici, companiile obisnuiesc sa inchirieze, cind expira contractul inchiriaza altele, si uite asa nu raminem niciodata in urma cu tehnologia. De fapt si mobilierul, florile (cei care ni leau inchiriat le si uda si ne aduc altele daca nu mai arata bine), totul este inchiriat. Uite o idee de firma noua.

Am vazut pagina clasei. Cu toate ca rezolutia nu e grozava,mi-am amintit un banc: Iti amintesti ce tineri si frumosi eram- mai ales eu... mai departe nu mai spun ca nu-i frumos .

Rodica draga, tu ai vesti bune. La multi ani Claudiei. 26 cu 24 se potriveste. Daca-i plac masinile pot fi o perechea ideala. Asa ca Aline, numarul de telefon poate am sa-l dau lui Rodica , nu tie -ca banuiesc eu ce prostii iti trec prin minte. Si de fapt nu trebuie sa se insoare ci doar sa-si gaseasc o prietena .

Mariane, tu ai de gind sa ne tragi vreo pacaleala de 1 Aprilie?


bye