Ghirlandei 4

     

luni, martie 29, 2004

Salut! Sunt Monica

Aline am sa te fac gelos. Pink Floyd a fost in Detroit prin '93-'94 si i-am vazut la Palace of Auburn Hills. Toate biletele s-au vindut intr-o ora. Marcel a sunat la o agentie care mai aveau bilete. Stai jos sa-ti spun pretul: rindul 2- $400. Mai ca-i venea sa plinga. Noi eram cam prapaditi pe vremea aia ( am venit in '90 cu $150 si doua valize). Pina la urma am gasit bilete cu $100 tot in rindul 2 -incepind numaratoarea din spate.

Iar cu blugii, calmati-va ca asa sint fetele. Bucurati-va ca sint purtati de propriile odraste, ca eu cumpar haine si le poarta copii vecinilor, iar hainele lor sint in cosul meu de rufe murdare, purtate de Mihaita.

Gabi draga, bineinteles ca Emi nu stie nimic, si daca afla am incurcat-o - nu mai are cine sa-mi schimbe uleiul la masina. Cu bunicii, aproape ca se fereste sa mai vorbeasca - ca tot timpul il intreaba cind se insoara. Eu nu sint chiar asa exagerata, dar mi-ar place sa se iute la o fata mai mult decit la masina aia prapadita. De o americanca nu se va apropia niciodata. Am fost de ziua lui la Mall sa-si aleaga un cadou , si la iesire ne-am intersectat cu un grup de fete. A tras una din ele un rigiit de ne-am speriat. Atunci mi-a spus ca i-e scirba de toate. Banuiesc ca a avut mai multe experiente asemanatoare. Cind a venit din concediul petrecut in R, l-am intrebat cum sint fetele si mi-a spus "sau prea 'nalte sau virgine". Asa ca m-am hotarit sa-i gasesc eu o pritena. Problema e alta: daca o gasesc, ceee fac? Ca dragoste prin e-mail nu se prea poate.

Iar cu lingvistica, nu asteptati "^a sau ^i , ca oricum eu nu stiu regulile.

Acum va las, ca parca m-as duce sa ma culc si eu.
Bye