Ghirlandei 4

     

miercuri, martie 31, 2004

Salut! Sunt Lia

Silviana ma parat deja ca am promis ca va scriu inca de ieri (30.03.2004), sincera sa fiu am si incercat dar am dat bir cu fugitii. De ce? Pentru ca citind ce s-a scris pana acum m-am cam speriat. Mi-am zis ca cei care sunt prezenti aici nu prea seamana cu colegii mei de liceu. Auzi, copii de 17-18 ani!!!! Eu nu prea realizez ca a trecut atata vreme de la terminarea Liceului. Asa ca mi-am permis un ragaz de 24 ore sa ma adun de pe drumuri, sa revin cu picioarele pe pamant si iata-ma alaturi de voi.

In primul rand ma bucur enorm de mult ca, macar asa, pot fi cu voi.

Despre mine nu prea am multe sa va spun. Sunt in continuare nemaritata si nu am copii. Lucrez la o fabrica de incaltaminte in Timisoara, unde ma ocup de activitatea de import-export (partea de hartogarie, evidente, etc.).

Pentru inceput cred ca deja am "vorbit" prea mult, asa ca va las acum dar nu inainte de a va ura tuturor toate cele bune, multe bucurii alaturi de cei dragi.
Ne "reauzim" maine. PROMIT!!!!