Ghirlandei 4

     

sâmbătă, martie 27, 2004

Salut! Sunt Gabi.
Deci Alice are 18 ani! Asa si fiu-meu! Si Ioana mea are 17! Ultima oara cand ne-am intalnit era intr-o duminica de Florii, la Timisoara. Alice concura la Tip-Top Mini-Top, si noi (Gabi&the kids) eram in sala. Cand am auzit ca artista se cheama Alice Checeanu, ne-am prins ca e fata voastra si v-am asteptat la iesire!

A one woman's confessions before sunset... niciodata n-am stiut cat e luat la misto si cat flatariseala in zisele tale!

Si acum mai tin minte stihurile de Toparceanu pe care mi le-ai scris pe sonet, cu ...
De-atatea ori noi ti-am facut ovatii
Ti-am pregatit mandria ta pedanta
Saluta deci sinteza ambulanta
A celei mai nebune generatii!


Operatia mea? A mers bine, acum totul pare a fi in regula. S-a descoperit ca aveam un adenom hipofizar - Clara zice ca am prea multa minte si da pe afara. Am incercat cu tratamente naturiste, homeopate etc. Pana la urma tot la cutit am ajuns. E drept ca la unul münchenez!

Acum ma simt bine si am planuri mari! Chiar marete as putea spune!

Monica m-a rugat sa postez undeva si poza lui Emi - ea ii cauta pereche pe meleaguri romanesti! El nu stie nimic inca!

Apropo, Moni, copilu' tau stie ca e vizibil aici? Ca fiica-mea a zis ca nu-i place poza aia si-ii incalc dreptul la propria imagine!

Ia priviti si voi cu ce se incanta tanara generatie!