Ghirlandei 4

     

vineri, martie 26, 2004

Salut! Sunt Gabi.
Ce apel disperat, Dorule draga? Care astia?
Ca noi toti una suntem, altfel n-am fi sarit sa ne scriem dupa atata amar de ani!
Ce conteaza unde ne aflam la ora asta!

Ca daca e s-o luam asa, eu nici nu stiu in ce tabara ma numar. Nu sunt nici plecata de tot, nici acasa, nici in caruta, nici in teleguta!

Si pot sa zic ca pana acum n-am suferit de dor de casa, fiindca stiam ca in iunie o sa am o luna de vacanta, si o sa merg acasa, si o sa intru cu picioarele in rau, o sa mananc fragute si o sa ascult padurea!
Dar ieri am aflat ca de fapt contractul meu nu are nici o zi de pauza, deci la 1 iunie va trebui sa ma prezint la post in Luxemburg. Asa ca adio vacanta! In cel mai bun caz voi avea cateva zile prin iulie cand merg la o conferinta la Viena si sper sa pot da o fuga pana acasa!