Ghirlandei 4

     

marți, martie 23, 2004

Salut! Sunt Gabi.
Cred ca am dres-o cu pozele. Am uitat sa dau Share la album.

Am vorbit cu Rodi Kurz. O incerca un inceput de raceala. Ne citeste, dar tocmai i s-a stricat ceva in calculator si asteapta dupa o piesa sa fie inlocuita.
Cand am vorbit prima oara cu ea la telefon azi-toamna, mi-a povestit cum fata ei s-a dus cu o prietena in Romania in vizita, si prietena ei a dus-o la o matusa de-a ei care era...ia sa vad, ghiciti? chiar Edith in persoana!

Eu stau si ma minunez cum face Cezar misto de mine la tot pasul.
Pe de alta parte, ma uit in oglinda si ma gandesc ca mi-am pierdut simtul umorului.
Moni zice ca am fata de profesoara severa, ma prind tot mai greu de glume, cenzurez dinozaurii cu promptitudine...
Asa o fi, daca ziceti voi!

Moni, e drept ca Alida lui Cezar e mai frumoasa, dar Ioana mea e mai mare, si eu am fost prima sa ma ofer!
Ar mai fi Bianca lui Iani Mirciov...daca tot vrei sa te incuscresti cu cineva din clasa!
A...si fata lui Rodi Kurz, ea trebuie sa fie marisoara!

Si daca Emi nu vrea sa se insoare, tu de ce te agiti? Da-i pace, ca-i vine lui vremea!

Azi am fost la serviciu vreo doua ceasuri, sa-mi pun la punct hartiile.
Mai am o saptamana de concediu medical. Asa ca o sa va mai scriu...
Pe aici le ploua cu galeata. Tare as vrea s-o duc pe Ioana mea la plimbare in codrii Pfalzului, dar nu prea ni se arata.
Se spune ca poti umbla trei zile si trei nopti fara sa iesi macar o data din padure. E drept ca oriunde ai fi se aud masinile pe autostrada!