Ghirlandei 4

     

luni, martie 08, 2004

Salut! Sunt Gabi!
Trebuia sa-mi imaginez ca esti tu, Cezar, dinozaurul care se plimba de-a lungul si de-a latul.
Asta e rasplata pentru ca te-am acuzat ca ti-ai pierdut simtul umorului, ha?
Bine- o merit si am incasat-o!

Va scriu sa va spun ca voi fi plecata vreo zece zile. Aveti grija ce faceti pe-aici!
Daca simti nevoia sa zici the f word, Cezarica draga, simte-te ca acasa!
N-o sa te ma cenzureze nimeni de azi inainte!
In ruptul capului nu mi-ar fi trecut prin cap ca tu esti dinozaurul! Asta da lipsa de imaginatie!

Nu-mi vine sa cred ce mi se intampla: azi am primit o oferta sa predau un modul de curs la CNAM in Paris!
Eu, Gabi, care ma jurasem ca orice, numai profesoara nu voi fi! E de prisos sa va spun ca m-am simtit tare ciugulita.
Habar n-am ce-o sa iasa din asta, dar am trait s-o aud! Mai departe, ce mai conteaza!

Deci, aveti grija ce faceti pe aici! Si vorba lui Cornel Chiriac, Sa fiti cuminti si sa va iubiti!
Si sa ne auzim sanatosi!