Ghirlandei 4

     

marți, martie 16, 2004

Salut! Sunt Gabi!

Am revenit juna si voioasa dupa o operatie nasoala!
Clara in persoana si Mioara prin telefon m-au ajutat enorm sa trec si peste asta!

Acum vreau sa va spun poanta saptamanii: Clara a venit duminica la mine si am iesit la plimbare prin Clinica Großhadern - care e mare cat un oras - si un pic prin jurul ei. La plecare, ce zareste ochiul ager al Clarei? Un Internet-Punkt in incinta spitalului! O conduc, ma intorc in salon, inhat portmoneul, si iata-ma-s pe Ghirlandei4, sa vedem ce se mai intampla!
Citesc, ma distrez de elicoidalii lui Cezar (sau ai lui Doru?), dupa care vreau sa scriu si eu doua vorbe, sa va dau de veste ca sunt vie (desi nu fac struguri!), incerc sa intru pe blogger.com, si ce credeti ca-mi vad ochisorii?
Adresa care figureaza in banca de date a Internet-Kioskului ca avand continut contraindicat minorilor!
ACCES INTERZIS!

Sa pic jos, nu alta! Adicatelea pot citi tot ce se scrie, dar n-am voie sa pun mana sa scriu, ca e ... imoral, ilegal, sau mai stiu eu, ingrasa?! Mai ca mi-a venit sa le scriu la baietii de la Google(actualii proprietari ai lui Blogger.com) sa le spun de chestia asta!

Apropo de poze: Cezar, multumesc pentru ajutorul neprecupetit! Totusi, as vrea sa fac unele mici rectificari (mai stiti bancul cu masina Pobeda si cu bicicleta Ukraina de la Radio Erevan?):
Poza intitulata Clara, Gabi şi fiara de cîine nu ma reprezinta.
Acolo sunt Clara si Mioara ( e drept ca in liceu Utzica era mamica mea, Tibi taticul, iar Ghio era uncle Ghio al meu, dar chiar asa bine nu semanam Mioara si cu mine!) impreuna cu cainii lor: Jenny, cea mare, e prietena cea mai buna a Clarei si nu e de loc fiara- in viata mea n-am vazut un caine mai bun, mai prietenos si mai linistit, iar aceea care se agita in fata ei fara succes incercand sa o enerveze e fetita Mioarei, Helga, care e un Jack Russell (sper ca am scris bine, de obicei imi vine sa zic Jack Daniels, care e cu totul alta marca!).

A fost o intalnire epocala, cand noi trei impreuna cu cele 2 catele am iesit la plimbare in imprejurimile Linz-ului.
Eu am facut poza, recunosc cinstit! Dar asta e tot, nu sunt in poza!

Si continuand cu eratele la poze, in poza intitulata Gabi si Clara nu avem in spate un lac, ci un colt din terasa cu pietris a Clarei, care din motive de caine mare (60 kg) nu a indraznit sa planteze flori pur si simplu, ci a facut un fel de rondou cu pietris, arbusti si plante care arata foarte bine. Asa ca Joji draga, nici un rost de pescuit!

Apropo de lacuri in gradina, eu am avut acum doi ani tacneala asta, si mi-am facut unul (2mx1,2m). Asta dupa ce am studiat pe Internet foarte intens. Din motive de restrictii financiare, lacul meu e o biata baltuta cu pietre, mormoloci si frunze si flori cazute din copaci. Dar era frumos. O sa va trimit o poza cu mine intr-o atitudine de vanator de lei, avand sub picior in loc de un trofeu glorios, malul lacului!

Din contra, Monica mi-a marturisit ca are o piscina si se straduieste sa o demoleze!
Asa ca... fiecare suntem cu pasarele!
Acum va imbratisez cu drag, ca mai am treaba! Si sunt pe calculatorul Clarei, in timp ce ea e plecata la cursul de Calculatia costurilor! Dar maine seara poate reusesc sa va scriu de la Kaiserslautern, daca totul e OK!

Am venit din spital la Landshut, la Clara, pentru o noapte, ca sa-mi recuperez copila, care soseste maine cu Atlassib-ul. Nici nu va imaginati ce greu a fost sa o smulg din ghearele nemiloase ale scolii, care nu poate intelege un chiul de 2,5 saptamani cu acordul parintilor! dar asta este! Trebuie sa marturisesc ca e un fel de defulare - daca eu nu am prea chiulit (va mai amintiti cand veneam la scoala cu ghipsul pe picior in clasa XII-a si imi spuneati Piciorus?), as vrea mai mult chiul de la copiii mei!

Ma gandeam sa va propun un subiect: sa scriem bancuri si intamplari din vremea liceului! Eu de cate ori o vad pe Clara parca-mi vin toate in minte, nu stiu ce sinapse catalizeaza ea la mine!