Ghirlandei 4

     

marți, martie 23, 2004

Salut! Sunt Doru

Nu simpatizez cu P.R.M.-ul dar imi permit totusi sa fac un apel disperat catre fostii colegi din Romania ca ne-au cotropit "astia" de pe te miri unde.Care va sa zica ma simt frustrat, domnilor!!!
L-am chemat urgent in ajutor pe Marius Paulisan care mi-a spus la telefon ca se "taraie" si el ,ce altceva sa faca!Sper sa deschida poarta scolii curand.....

pauza

Am facut pauza ca sa dau de Gigi Lisca si mi-a iesit(tel.0255517286).Zice ca nu-i place parola ca de cate ori se intalnea cu individul il trimitea la tuns!!E la fel de simpatic cum il stiti si regreta ca nu ne-am adunat mai multi la intalnirea de 25 de ani de la Timisoara.Nu are acces permanent pe internet dar o sa faca tot posibilul sa vina pe Ghirlandei 4 la un pahar de vorba

Ceau tuturor!