Ghirlandei 4

     

luni, martie 22, 2004

Salut! Sunt Doru

A dracului matematica asta !" Ne da peste cap socotelile".Adica vreau sa spun ca imi doream sa va fac cate-o vizita in drumurile mele si abia acum imi dau seama ca nu prea am timp.Socoteala pe care ai facut-o Cezar, este pe cat de corecta pe atat de surprinzatoare si pentru mine. Mai pune la socoteala si cca 4000min./luna convorbiri telefonice(cam 3 ore/zi de lucru) si-ai sa-ti dai seama ce am ajuns! Daca nu iti dai tu seama pot sa-ti spun ca si-au dat seama altii de prin preajma.
Oricum ,ma simt bine in pielea asta, cu toate ca full time pentru mine inseamna in mod curent 14-18ore/zi. Cat despre site las-o balta!Este in lucru de o vesnicie!!!

Vinerea trecuta am fost in Constanta.La 8 eram pe malul marii intr-o plimbare de 15 min.,la 9.30 la depozitul firmei de la Constanta pentru o operativa de 30min.,la ora 12.15 parcam la depozitul Bucuresti, ora 13 a insemnat inceperea negocierilor la CORA pentru 2004 pana la 14.45.Pranzul s-a consumat cu tot cu deplasare pana la ora 16 cand am plecat spre Resita unde am ajuns la 22.Am mai avut si timp de o seara placuta cu cei dragi.Te-am convins? Daca nu,te invit la o plimbare.

Imi este si mie greu cate o data sa inteleg ceea ce mi se intampla, dar pur si simplu toate curg de la sine si ma bucur ca gestionez destul de bine aceasta situatie.
Avantajul meu este acela ca habar nu am daca m-au inundat vecinii, daca mi-a murit papagalul si nu pot sa-mi urechez copii(pentru ca ii vad foarte rar).

De fapt acum m-am razvratit si in loc sa lucrez la proceduri ISSO(in pat fiind) am vizitat virtual GHIRLANDEI4 si ma las in voia viselor,

Somn usor!