Ghirlandei 4

     

luni, martie 08, 2004

Salut! Sînt Dinosaur Victrola,

Aici aveţi informaţii despre cine sînt şi cu ce mă ocup.

OK, sînt Cezar de fapt. Am făcut un lucru urît. M-am "prostit de-a lungul şi de-a latul blogului" dar acum regret şi sînt plin de remuşcături de conştiinţă pe tot corpul. Vreau totuşi să spun că...

În primul rînd, nu am hăcuit, nu am crăcuit, nici nu am comis altă activitate pentru care nu aş fi avut drepturi legitime. Toate intervenţiile mele au fost conform drepturilor de acces legate de userul şi parola pe care le-am primit, exact aceleaşi cu cele pe care le aveţi toţi.

În al doilea rînd, resping formularea "La care tipul a venit si ne-a injurat!" Am zis doar, din postura de invitat, chipurile nedumerit de ceea ce i se întîmplă (reproduc din memorie căci a fost cenzurat) "Who the fuck are you people? Who invited me to your log? Mind your own business." Acum întreb: vorba cu f..., inserată aşa... impersonal, contează ca "ne-a înjurat"? Common, give me a break! Asta se aude, în engleză, pe toate posturile TV, la ore de maximă audienţă. Ce-i drept, pentru copiii sub 12 ani, "doar cu acordul părinţilor", la recomandarea CNA. Iar dacă vreţi să o auziţi în română ascultaţi muzica preferată a copiilor voştri.

Promit totuşi să mă cuminţesc. De acum încolo voi folosi doar drepturile care e voie, nu şi pe cele care nu e voie. Mă voi strădui să deduc care e unele şi care e celelante.

Dacă nu vă place ce am scris atunci, repet pentru cei care încă n-au înţeles, oricare "unul dintre noi" poate să modifice cînd şi cum are chef, sub acoperirea anonimatului. Asta se cheamă "open editing". La drept vorbind, nu sînt foarte sigur că ASTA se cheamă open editing dar n-are contează. Nu vă place? Cenzuraţi-mă şi tăiaţi-mă, de-a lungul şi de-a latul şi împrejur.

Ceau,
Cezar, dinosaur_victrola@yahoo.com